Müügitingimused OÜ Q
Cateringi e-poest toote ostmisel
1. Üldsätted
1.1 OÜ Q Catering (edaspidi Müüja) on toitlustusega tegelev ettevõte, kes müüb valmis toitu veebikeskkonnas aadressil qcatering.ee
1.2 Veebipoe omanik on OÜ Q Catering (Registrikood 12231466), asukohaga Pargitee, Liivi küla, Lääne-Nigula vald, Lääne maakond, 90711, Eesti. Müüja kontaktandmed on: e-post qcatering@qcatering.ee, tel.: +372 5066813.
1.3 Käesolevas OÜ Q Cateringi veebipoe müügitingimustes (edaspidi Tingimused) on ostjana käsitletud isikut (edaspidi Ostja), kes soovib osta OÜ Q Cateringi tooteid.
1.4 Tingimustega kehtestatakse Ostja ja Müüja õigused ja kohustused, toodete ostu-müügi, tasumise, kohaletoimetamise ja tagastamise tingimused ja kord ning muud sätted.
1.5 Ostu sooritamisel nõustub Ostja tingimustes sätestatuga.
1.6 Müüjal on õigus tingimusi igal ajal muuta, täiendada ja parandada.
1.7 Tingimused kehtivad kuni uute tingimuste vastuvõtmiseni, mille Müüja teeb teatavaks aadressil qcatering.ee Tingimused on kättesaadavad Müüja veebipoe lehel. Ostja ja Müüja vahelisele õigussuhtele kohalduvad Ostja poolt ostu sooritamise ajal kehtinud tingimused.
1.8 Ostjal on võimalik enne ostu sooritamist tingimused salvestada, printida ja vajadusel taas esitada.
1.9 Müüja klienditeenindus töötab E-R 9.00-16.00. (v.a Riigipühad või kui ei ole toodud Müüja veebipoe lehel teisiti).
2. Toode ja hind
2.1 Toodete juures olevad pildid on illustratiivsed ning toote väljanägemine ei pruugi vastata 100% pildil olevale.
2.2 Minimaalselt on ühe toote vähim kogus 10 tk (v.a kinkekaardid, puuviljakorvid, tordid ja eripakkumised) ja minimaalne ostukorvi hind on 50€ . Müüjal on õigus määrata toote suurim kogus, mida Ostjal on võimalik ühe tellimusega osta.
2.3 Kui Ostja poolt tellitud ühe toote kogus on väiksem kui 10 tk, on Müüjal õigus tellimus tühistada, sellisel juhul raha tagastamisele ei kuulu.
2.4 Tootmismahu täitumisel on Müüjal õigus peatada tellimuste vastuvõtmine.
2.5 Kui Ostja tellitud toode on otsa lõppenud ja/või Müüjal ei ole tellitud kogusele vastavat tellimust kokku panna, on Müüjal õigus toode asendada samaväärse toote vastu (edaspidi Asendustoode).
2.6 Kui Asendustoote müügihind on madalam võrreldes Ostja tellitud toote müügihinnaga, tagastab Müüja Ostjale toote ja Asendustoote müügihinna vahe Ostja arveldusarvele 7 tööpäeva jooksul alates Asendustoote kättetoimetamisest Ostjale. Juhul, kui Asendustoote müügihind on kõrgem võrreldes Ostja tellitud toote müügihinnaga, siis toote ja asendustoote müügihinna vahe Ostja poolt tasumisele ei kuulu.
2.7 Kui mõnel Poes näidatud tootel ei ole hind märgitud, siis antud toode ei ole hetkel kättesaadav.
2.8 Toodete müügihinnad on Müüja veebikeskkonnas märgitud eurodes (€). Kõik müügihinnad sisaldavad käibemaksu vastavalt seaduses sätestatud määrale. (välja arvatud Peolaudade hinnad, mis on toodud välja meie kodulehel, nendele hindadele lisandub käibemaks 20 %)
2.9 Toodetele kehtivad müügihinnad, mis on avaldatud Müüja veebikeskkonnas ostu sooritamise hetkel.
2.10 Müüjal on õigus igal ajal muuta müügihindasid. Kui veebipoes on muudetud hindu pärast Ostja poolt tellimuse esitamist, siis kohustub Müüja tarnima Ostjale vastavad tooted tellimuse hetkel kehtinud hindadega.
2.11 Tellimuse tühistamisel ei kuulu raha tagastamisele, kui tellimuse täitmiseni on jäänud vähem kui 48h. Muul juhul tagastatakse raha 100% ulatuses.
2.12 Vastavalt Võlaõigusseaduse (edaspidi VÕS) § 53 lg 4 punkti 4 kohaselt on toodete puhul tegemist kiiresti riknevate ja vananevate toodetega, mistõttu ei ole kliendil õigust taganeda sõlmitud lepingust, väljaarvatud punktis 2.11 toodud juhul.
3. Ostu sooritamine
3.1 Ostu sooritamiseks tuleb Ostjal veebikeskkonnas välja valida soovitud tooted ja lisada need ostukorvi.
3.2 Ostukorvis on võimalik koguseid muuta ning kaupa ostukorvist eemaldada kuni kauba eest tasumiseni.
3.3 Tellimus tuleb esitada hiljemalt 3 tööpäeva (72 h) enne tellimuse kättesaamist.
3.4 Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad, valida kättetoimetamise viis ja maksekeskkond ning vajutada nuppu „Esita tellimus“.
3.5 Seejärel tuleb Ostjal kinnitada tellimuse kättetoimetamise aeg.
3.6 Tellimuse kinnitamiseks tuleb Ostjal vajutada pangalingile, mille kaudu ta soovib valitud toodete eest maksta. Pangalinkide teenust osutab selleks volitatud teenusepakkuja Maksekeskus AS (maksekeskus.ee).
3.7 Peale tellimuse eest tasumist saadetakse Ostja märgitud e-posti aadressile tellimuse kinnitus.
3.8 Tellimus loetakse vormistatuks pärast maksetehingu sooritamist ja panga poolset kinnitust, et makse on teosatud.
3.9 Müügileping jõustub alates tasumisele kuuluva summa pangapoolsest kinnituses.
4. Toodete üleandmine ja kättetoimetamine
4.1 Kinnitatud tellimuse üleandmine toimub Haapsalu Kultuurikeskuse Köögis, asukohaga Posti 3, Haapsalu, Lääne maakond, 90502, Eesti. Kontaktandmed on: e-post qcatering@qcatering.ee, tel.: +372 5303 3070.
4.2 Müüja ei vastuta Ostjale tekkinud kahju eest, kui Müüjast mittetulenevatel põhjustel on kolmandad isikud saanud oma valdusse Ostja tellimuse.
4.3 Müüja hoiab tellimust kuni päeva lõpuni (s.o kuni 18.00).
4.4 Müüja pakub kojuveo teenust kulleriga Haapsalus ja selle lähiümbrusesse (ca. 30 kilomeetri raadiuses). Tellimuse kättesaamiseks kulleriga soovitud aadressil, tuleb valida tellimuse vormistamisel kuupäev ja ajavahemik ning määrata aadress.
4.5 Kulleriga tellimuse kättesaamisel lisandub kohaletoimetamise tasu 20 (kakskümmend) eurot linna piires ja 45 (nelikümmend viis) eurot selle lähiümbruses. Hinnad sisaldavad käibemaksu.
4.6 Toodete kättetoimetamise ajavahemikud kulleri teenuse puhul on 09:00 – 18:00 (E-P).
4.7 Tellimus toimetatakse määratud aadressile, tellimuses määratud ajavahemikul. Liiklusummikutest, ajutistest teesulgudest ja teistest teenusepakkujast mitteolenevatest põhjustest tingituna võib kuller etteteatamata varem jõuda või hilineda kuni 30 minutit.
4.8 Müüja toimetab tooted Ostjale tellimuses märgitud aadressil ja ajavahemikul. Ostja kohustub tagama toodete vastuvõtmise tellimuses märgitud ajavahemikul. Juhul, kui Ostja ei vasta telefonile ja/või ei taga tellimuse vastuvõtmist kulleri jõudmisel Ostja asukohta, loeb Müüja, et klient on tellimusest loobunud.
4.9 Juhul, kui tellimus jääb õigeaegselt kätte toimetamata Müüjast tulenevatel asjaoludel, teavitatakse Ostjat sellest tellimuses esitatud kontaktandmetel, leppides samas kokku uue kätte toimetamise aja. Kui Müüjal ja Ostjal ei õnnestu uues kohaletoimetamise ajas kokku leppida, loevad Ostja ja Müüja müügilepingu konkreetse tellimuse osas lõppenuks ning Müüja tagastab Ostjale ostusumma 7 päeva jooksul Ostja esitatud pangaarvele alates tellimuses esitatud kättetoimetamise kuupäevast.
4.10 Tellimuse üleandmisel Müüjalt Ostjale kohustub Ostja kontrollima kätte toimetatud toodete vastavust tellimusele. Tellimusele mittevastavused kohustub Ostja koheselt teavitama kullerit või Müüjat. Vastasel juhul loetakse tellimus nõuetekohaselt täidetuks.
4.11 Toodete kahjustumise või kadumise risk läheb üle kliendile alates kättesaamisest.
5. Kinkekaart
5.1 Q cateringi kinkekaardi kehtivusaeg on 1 aasta alates selle soetamisest. Kehtivusaja lõppedes kasutamata kinkekaart on kehtetu.
5.2 Q cateringi kinkekaart on virtuaalne ning kasutatav ostukorvi eest tasumiseks Q cateringi e-poes.
5.3 Kui ostukorvi maksumus on väiksem kinkekaardi väärtusest, siis summa vahet ei hüvitata.
5.4 Kinkekaardi soetamisel saadame Teile unikaalse tootekoodi e-mailile ja see toimib koheselt peale ostu sooritamist maksevahendina.
5.5 Kinkekaardi summa tuleb kasutada ära ühe korraga.
5.6 Kinkekaarti saab kasutada vaid toodete ja teenuste ostmiseks, kinkekaarte rahaks vahetada ei saa.
6. Pretensioonide esitamine
6.1 Juhul, kui Müüja oma kohustusi rikub, on Ostjal õigus nõuda kohustuse täitmist, keelduda oma võlgnetava kohustuse täitmisest, nõuda kahju hüvitamist, hinna alandamist, rahalise kohustuse täitmisega viivitamisel viivist või taganeda lepingust.
6.2 Müüja vastutab ostetud toodetel ilmneva mittevastavuse eest realiseerimistähtaja ulatuses. Ostja kohustub Müüjat teavitama toodete mittevastavusest koheselt kauba kättesaamisel ja selle avastamisel, aga mitte hiljem kui 24 tunni jooksul.
6.3 Mittenõuetekohaste toodete korral saab esitada pretensiooni e-posti teel aadressile indrek@qcatering.ee või telefonil +372 5066813. Pretensioonis tuleb märkida Ostja nimi ja kontaktandmed, pretensiooni esitamise kuupäev, tootel ilmnenud puudus ning lisada ostu tõendav dokument.
6.4 Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.
6.5 Müüja vastab Ostja esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
6.6 Müüja ja Ostja vahel tekkivad vaidlused lahendavad pooled läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on Ostjal õigus pöörduda Tarbijakaitseametisse (Pronksi 12, Tallinn 10117, http://www.tarbijakaitseamet.ee) ja tarbijavaidluste komisjoni (Pronksi 12, Tallinn 10117, http://www.komisjon.ee) vaidluse kohtuväliseks lahendamiseks või Harju Maakohtusse. Lisaks on kõikidele klientidele avatud e-kauplejatega tekkinud kaebuste lahendamiseks Euroopa Liidu elektrooniline keskkond ODR-platvorm (Online Dispute Resolution ehk veebipõhine vaidluste lahendamine) aadressil http://ec.europa.eu/odr.
7. Vastutus
7.1 Müüja ja Ostja vastutavad teineteise eest tingimuste rikkumisega teisele poolele tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.
7.2 Ostja vastutab registreerimisvormis esitatud andmete õigsuse eest. Kui Ostja esitab registreerimisvormis valeandmeid, ei vastuta Müüja sellest tingitud tagajärgede eest, samuti on Müüjal õigus nõuda Ostjalt kahju hüvitamist.
7.3 Ostja kohustub tagama, et tema kinnitatud Müügilepingu info ei satu kolmandate isikute valdusesse. Juhul, kui Ostjal on kahtlus, et andmed on sattunud kolmanda isiku valdusesse, kohustub Ostja sellest teavitama Müüjat. Juhul, kui Ostja ei teavita Müüjat andmete võimalikust kuritarvitamisest, ei vastuta Müüja kahju eest, mis võib tekkida Ostjale kolmandate isikute valdusesse sattunud Müügilepingu info kasutamisest.
8. Ostja isikuandmete töötlemine
8.1 Müüja kasutab Ostja isikuandmeid järgmistel eesmärkidel: esitatud tellimuse täitmine; kliendiga suhtlemine; kliendi päringutele vastamine; õigustatud huvi; tarbijaharjumuste uurimine; müügistatistika koostamine; veebipoe teenuste haldamine, arendamine, parendamine.
8.2 Müüja isikuandmete vastutavaks töötlejaks on OÜ Q Catering. Müüjal on õigus edastada isikuandmeid koostööpartneritest volitatud töötlejatele (sh Maksekeskus AS, kes on maksete teostamiseks vajalike isikuandmete volitatud töötleja), eesmärgiga pakkuda klientidele parimat teenust. Volitatud töötlejatel on õigus isikuandmeid töödelda ainult Müüjalt saadud juhiste järgi ning volitatud töötlejatega on sõlmitud isikuandmete konfidentsiaalsena hoidmise lepingud.
8.3 Juhul, kui Ostja leiab, et Müüja teenuse osutamisel rikutakse isikuandmete töötlemisel Ostja õiguseid, on Ostjal õigus küsida täiendavat informatsiooni Müüjalt e-kirja teel indrek@qcatering.ee
9. Kliendiüritused (sh. väliüritused)
9.1 Veebipood võib müüa konkreetseid tooteid eriürituste raames teistel tingimustel: lühem etteteatamise aeg, tooraine asendamise võimalused.
1. Üldsätted
1.1 OÜ Q Catering (edaspidi Müüja) on toitlustusega tegelev ettevõte, kes müüb valmis toitu veebikeskkonnas aadressil qcatering.ee
1.2 Veebipoe omanik on OÜ Q Catering (Registrikood 12231466), asukohaga Pargitee, Liivi küla, Lääne-Nigula vald, Lääne maakond, 90711, Eesti. Müüja kontaktandmed on: e-post qcatering@qcatering.ee, tel.: +372 5066813.
1.3 Käesolevas OÜ Q Cateringi veebipoe müügitingimustes (edaspidi Tingimused) on ostjana käsitletud isikut (edaspidi Ostja), kes soovib osta OÜ Q Cateringi tooteid.
1.4 Tingimustega kehtestatakse Ostja ja Müüja õigused ja kohustused, toodete ostu-müügi, tasumise, kohaletoimetamise ja tagastamise tingimused ja kord ning muud sätted.
1.5 Ostu sooritamisel nõustub Ostja tingimustes sätestatuga.
1.6 Müüjal on õigus tingimusi igal ajal muuta, täiendada ja parandada.
1.7 Tingimused kehtivad kuni uute tingimuste vastuvõtmiseni, mille Müüja teeb teatavaks aadressil qcatering.ee Tingimused on kättesaadavad Müüja veebipoe lehel. Ostja ja Müüja vahelisele õigussuhtele kohalduvad Ostja poolt ostu sooritamise ajal kehtinud tingimused.
1.8 Ostjal on võimalik enne ostu sooritamist tingimused salvestada, printida ja vajadusel taas esitada.
1.9 Müüja klienditeenindus töötab E-R 9.00-16.00. (v.a Riigipühad või kui ei ole toodud Müüja veebipoe lehel teisiti).
2. Toode ja hind
2.1 Toodete juures olevad pildid on illustratiivsed ning toote väljanägemine ei pruugi vastata 100% pildil olevale.
2.2 Minimaalselt on ühe toote vähim kogus 10 tk (v.a kinkekaardid, puuviljakorvid, tordid ja eripakkumised) ja minimaalne ostukorvi hind on 50€ . Müüjal on õigus määrata toote suurim kogus, mida Ostjal on võimalik ühe tellimusega osta.
2.3 Kui Ostja poolt tellitud ühe toote kogus on väiksem kui 10 tk, on Müüjal õigus tellimus tühistada, sellisel juhul raha tagastamisele ei kuulu.
2.4 Tootmismahu täitumisel on Müüjal õigus peatada tellimuste vastuvõtmine.
2.5 Kui Ostja tellitud toode on otsa lõppenud ja/või Müüjal ei ole tellitud kogusele vastavat tellimust kokku panna, on Müüjal õigus toode asendada samaväärse toote vastu (edaspidi Asendustoode).
2.6 Kui Asendustoote müügihind on madalam võrreldes Ostja tellitud toote müügihinnaga, tagastab Müüja Ostjale toote ja Asendustoote müügihinna vahe Ostja arveldusarvele 7 tööpäeva jooksul alates Asendustoote kättetoimetamisest Ostjale. Juhul, kui Asendustoote müügihind on kõrgem võrreldes Ostja tellitud toote müügihinnaga, siis toote ja asendustoote müügihinna vahe Ostja poolt tasumisele ei kuulu.
2.7 Kui mõnel Poes näidatud tootel ei ole hind märgitud, siis antud toode ei ole hetkel kättesaadav.
2.8 Toodete müügihinnad on Müüja veebikeskkonnas märgitud eurodes (€). Kõik müügihinnad sisaldavad käibemaksu vastavalt seaduses sätestatud määrale. (välja arvatud Peolaudade hinnad, mis on toodud välja meie kodulehel, nendele hindadele lisandub käibemaks 20 %)
2.9 Toodetele kehtivad müügihinnad, mis on avaldatud Müüja veebikeskkonnas ostu sooritamise hetkel.
2.10 Müüjal on õigus igal ajal muuta müügihindasid. Kui veebipoes on muudetud hindu pärast Ostja poolt tellimuse esitamist, siis kohustub Müüja tarnima Ostjale vastavad tooted tellimuse hetkel kehtinud hindadega.
2.11 Tellimuse tühistamisel ei kuulu raha tagastamisele, kui tellimuse täitmiseni on jäänud vähem kui 48h. Muul juhul tagastatakse raha 100% ulatuses.
2.12 Vastavalt Võlaõigusseaduse (edaspidi VÕS) § 53 lg 4 punkti 4 kohaselt on toodete puhul tegemist kiiresti riknevate ja vananevate toodetega, mistõttu ei ole kliendil õigust taganeda sõlmitud lepingust, väljaarvatud punktis 2.11 toodud juhul.
3. Ostu sooritamine
3.1 Ostu sooritamiseks tuleb Ostjal veebikeskkonnas välja valida soovitud tooted ja lisada need ostukorvi.
3.2 Ostukorvis on võimalik koguseid muuta ning kaupa ostukorvist eemaldada kuni kauba eest tasumiseni.
3.3 Tellimus tuleb esitada hiljemalt 3 tööpäeva (72 h) enne tellimuse kättesaamist.
3.4 Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad, valida kättetoimetamise viis ja maksekeskkond ning vajutada nuppu „Esita tellimus“.
3.5 Seejärel tuleb Ostjal kinnitada tellimuse kättetoimetamise aeg.
3.6 Tellimuse kinnitamiseks tuleb Ostjal vajutada pangalingile, mille kaudu ta soovib valitud toodete eest maksta. Pangalinkide teenust osutab selleks volitatud teenusepakkuja Maksekeskus AS (maksekeskus.ee).
3.7 Peale tellimuse eest tasumist saadetakse Ostja märgitud e-posti aadressile tellimuse kinnitus.
3.8 Tellimus loetakse vormistatuks pärast maksetehingu sooritamist ja panga poolset kinnitust, et makse on teosatud.
3.9 Müügileping jõustub alates tasumisele kuuluva summa pangapoolsest kinnituses.
4. Toodete üleandmine ja kättetoimetamine
4.1 Kinnitatud tellimuse üleandmine toimub Haapsalu Kultuurikeskuse Köögis, asukohaga Posti 3, Haapsalu, Lääne maakond, 90502, Eesti. Kontaktandmed on: e-post qcatering@qcatering.ee, tel.: +372 5303 3070.
4.2 Müüja ei vastuta Ostjale tekkinud kahju eest, kui Müüjast mittetulenevatel põhjustel on kolmandad isikud saanud oma valdusse Ostja tellimuse.
4.3 Müüja hoiab tellimust kuni päeva lõpuni (s.o kuni 18.00).
4.4 Müüja pakub kojuveo teenust kulleriga Haapsalus ja selle lähiümbrusesse (ca. 30 kilomeetri raadiuses). Tellimuse kättesaamiseks kulleriga soovitud aadressil, tuleb valida tellimuse vormistamisel kuupäev ja ajavahemik ning määrata aadress.
4.5 Kulleriga tellimuse kättesaamisel lisandub kohaletoimetamise tasu 20 (kakskümmend) eurot linna piires ja 45 (nelikümmend viis) eurot selle lähiümbruses. Hinnad sisaldavad käibemaksu.
4.6 Toodete kättetoimetamise ajavahemikud kulleri teenuse puhul on 09:00 – 18:00 (E-P).
4.7 Tellimus toimetatakse määratud aadressile, tellimuses määratud ajavahemikul. Liiklusummikutest, ajutistest teesulgudest ja teistest teenusepakkujast mitteolenevatest põhjustest tingituna võib kuller etteteatamata varem jõuda või hilineda kuni 30 minutit.
4.8 Müüja toimetab tooted Ostjale tellimuses märgitud aadressil ja ajavahemikul. Ostja kohustub tagama toodete vastuvõtmise tellimuses märgitud ajavahemikul. Juhul, kui Ostja ei vasta telefonile ja/või ei taga tellimuse vastuvõtmist kulleri jõudmisel Ostja asukohta, loeb Müüja, et klient on tellimusest loobunud.
4.9 Juhul, kui tellimus jääb õigeaegselt kätte toimetamata Müüjast tulenevatel asjaoludel, teavitatakse Ostjat sellest tellimuses esitatud kontaktandmetel, leppides samas kokku uue kätte toimetamise aja. Kui Müüjal ja Ostjal ei õnnestu uues kohaletoimetamise ajas kokku leppida, loevad Ostja ja Müüja müügilepingu konkreetse tellimuse osas lõppenuks ning Müüja tagastab Ostjale ostusumma 7 päeva jooksul Ostja esitatud pangaarvele alates tellimuses esitatud kättetoimetamise kuupäevast.
4.10 Tellimuse üleandmisel Müüjalt Ostjale kohustub Ostja kontrollima kätte toimetatud toodete vastavust tellimusele. Tellimusele mittevastavused kohustub Ostja koheselt teavitama kullerit või Müüjat. Vastasel juhul loetakse tellimus nõuetekohaselt täidetuks.
4.11 Toodete kahjustumise või kadumise risk läheb üle kliendile alates kättesaamisest.
5. Kinkekaart
5.1 Q cateringi kinkekaardi kehtivusaeg on 1 aasta alates selle soetamisest. Kehtivusaja lõppedes kasutamata kinkekaart on kehtetu.
5.2 Q cateringi kinkekaart on virtuaalne ning kasutatav ostukorvi eest tasumiseks Q cateringi e-poes.
5.3 Kui ostukorvi maksumus on väiksem kinkekaardi väärtusest, siis summa vahet ei hüvitata.
5.4 Kinkekaardi soetamisel saadame Teile unikaalse tootekoodi e-mailile ja see toimib koheselt peale ostu sooritamist maksevahendina.
5.5 Kinkekaardi summa tuleb kasutada ära ühe korraga.
5.6 Kinkekaarti saab kasutada vaid toodete ja teenuste ostmiseks, kinkekaarte rahaks vahetada ei saa.
6. Pretensioonide esitamine
6.1 Juhul, kui Müüja oma kohustusi rikub, on Ostjal õigus nõuda kohustuse täitmist, keelduda oma võlgnetava kohustuse täitmisest, nõuda kahju hüvitamist, hinna alandamist, rahalise kohustuse täitmisega viivitamisel viivist või taganeda lepingust.
6.2 Müüja vastutab ostetud toodetel ilmneva mittevastavuse eest realiseerimistähtaja ulatuses. Ostja kohustub Müüjat teavitama toodete mittevastavusest koheselt kauba kättesaamisel ja selle avastamisel, aga mitte hiljem kui 24 tunni jooksul.
6.3 Mittenõuetekohaste toodete korral saab esitada pretensiooni e-posti teel aadressile indrek@qcatering.ee või telefonil +372 5066813. Pretensioonis tuleb märkida Ostja nimi ja kontaktandmed, pretensiooni esitamise kuupäev, tootel ilmnenud puudus ning lisada ostu tõendav dokument.
6.4 Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.
6.5 Müüja vastab Ostja esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
6.6 Müüja ja Ostja vahel tekkivad vaidlused lahendavad pooled läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on Ostjal õigus pöörduda Tarbijakaitseametisse (Pronksi 12, Tallinn 10117, http://www.tarbijakaitseamet.ee) ja tarbijavaidluste komisjoni (Pronksi 12, Tallinn 10117, http://www.komisjon.ee) vaidluse kohtuväliseks lahendamiseks või Harju Maakohtusse. Lisaks on kõikidele klientidele avatud e-kauplejatega tekkinud kaebuste lahendamiseks Euroopa Liidu elektrooniline keskkond ODR-platvorm (Online Dispute Resolution ehk veebipõhine vaidluste lahendamine) aadressil http://ec.europa.eu/odr.
7. Vastutus
7.1 Müüja ja Ostja vastutavad teineteise eest tingimuste rikkumisega teisele poolele tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.
7.2 Ostja vastutab registreerimisvormis esitatud andmete õigsuse eest. Kui Ostja esitab registreerimisvormis valeandmeid, ei vastuta Müüja sellest tingitud tagajärgede eest, samuti on Müüjal õigus nõuda Ostjalt kahju hüvitamist.
7.3 Ostja kohustub tagama, et tema kinnitatud Müügilepingu info ei satu kolmandate isikute valdusesse. Juhul, kui Ostjal on kahtlus, et andmed on sattunud kolmanda isiku valdusesse, kohustub Ostja sellest teavitama Müüjat. Juhul, kui Ostja ei teavita Müüjat andmete võimalikust kuritarvitamisest, ei vastuta Müüja kahju eest, mis võib tekkida Ostjale kolmandate isikute valdusesse sattunud Müügilepingu info kasutamisest.
8. Ostja isikuandmete töötlemine
8.1 Müüja kasutab Ostja isikuandmeid järgmistel eesmärkidel: esitatud tellimuse täitmine; kliendiga suhtlemine; kliendi päringutele vastamine; õigustatud huvi; tarbijaharjumuste uurimine; müügistatistika koostamine; veebipoe teenuste haldamine, arendamine, parendamine.
8.2 Müüja isikuandmete vastutavaks töötlejaks on OÜ Q Catering. Müüjal on õigus edastada isikuandmeid koostööpartneritest volitatud töötlejatele (sh Maksekeskus AS, kes on maksete teostamiseks vajalike isikuandmete volitatud töötleja), eesmärgiga pakkuda klientidele parimat teenust. Volitatud töötlejatel on õigus isikuandmeid töödelda ainult Müüjalt saadud juhiste järgi ning volitatud töötlejatega on sõlmitud isikuandmete konfidentsiaalsena hoidmise lepingud.
8.3 Juhul, kui Ostja leiab, et Müüja teenuse osutamisel rikutakse isikuandmete töötlemisel Ostja õiguseid, on Ostjal õigus küsida täiendavat informatsiooni Müüjalt e-kirja teel indrek@qcatering.ee
9. Kliendiüritused (sh. väliüritused)
9.1 Veebipood võib müüa konkreetseid tooteid eriürituste raames teistel tingimustel: lühem etteteatamise aeg, tooraine asendamise võimalused.